مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-09سياسي

بیانیه کانون دانشگاهیان| تاکید بر نقش و جایگاه رهبری در پیروزی و ثبات انقلاب


کانون دانشگاهیان طی بیانیه ای تاکید کرد: نقش و جایگاه رهبری و راهگشایی های ساختار سیاسی مبتنی بر ولایت فقیه، نقشی بی بدیل در طرح نوین نظام حکومتی بر ویرانه های نظام طاغوتی داشته و همین اثرگذاری بی بدیل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی بیانیه ای به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب   متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ایام دهه فجر، یادآور عزم توأم با هوشیاری و زمان شناسی ملتی است که با تمام وجود به دنبال، زدودن زنگارهای استبداد و استکبار از دامن این ملت در دوران حال و آینده بوده است.

حرکت یکپارچه ملت در سالهای منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی، نه فقط منحصر در همان سال بلکه ریشه در خرداد 1342 داشت؛ محوریت امام و اعتراض امام به استبداد داخلی و نظام سلطه، الهام بخش ملتی شد که مبارزات مکتبی خود را با کسب تجربه از دیگر نهضت های سده های گذشته، به پیش برد.

نظام ضداستبدادی مشروطه و نهضت ضداستعماری ملی شدن صنعت نفت، تجربه های گرانباری بود که نشان داد با تکیه بر رویکرد اصیل اسلامی می توان، ملت و کشور را از استبداد و استعمار، نجات داد.

پیوند مستحکم ملت با امام و پیشگامی فکری معتقدان به مبانی اسلامی اعم از تحصیل کردگان دانشگاه و فعالان تأثیرگذار حوزه، راهی را پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه کانون دانشگاهیان| تاکید بر نقش و جایگاه رهبری در پیروزی و ثبات انقلاب

بیانیه کانون دانشگاهیان| تاکید بر نقش و جایگاه رهبری در پیروزی و ثبات انقلاب